На головну

завдання

  1.  I. Аналіз завдання
  2.  I. Завдання для обов'язкового виконання
  3.  I. Завдання для обов'язкового виконання
  4.  I. Завдання для обов'язкового виконання
  5.  I. Завдання для обов'язкового виконання
  6.  I. Завдання для обов'язкового виконання
  7.  I. Завдання для обов'язкового виконання

1. Визначте і обгрунтуйте стан пацієнта.

2. Складіть алгоритм дій м / с.

3. Зібрати систему для в / в введення

Еталон відповіді

1. У пацієнта у відповідь на введення пеніциліну розвинувся анафілактичний шок, про що свідчить, що з'явилося занепокоєння, відчуття стиснення в грудях, нудота, зниження артеріального тиску, тахікардія.

2. Алгоритм дій м / с:

а) припинити введення пеніциліну, попередньо потягнувши поршень на себе, з метою зменшення введеної дози.

б) терміново викликати лікаря для надання кваліфікованої медичної допомоги;

в) укласти пацієнта з піднятими ногами з метою припливу крові до головного мозку;

г) розстебнути одяг і забезпечити доступ свіжого повітря;

д) покласти на місце ін'єкції міхур з льодом, обколоти місце ін'єкції 0,1% р-ром адреналіну в розведенні фіз. розчином 1:10 з метою зниження швидкості всмоктування алергену;

е) здійснювати контроль за станом пацієнта (АТ, ЧДД, пульс);

ж) виконати призначення лікаря.

3. Студент демонструє збір системи для в / в введення.

Завдання № 20

До пацієнта, що знаходиться на стаціонарному лікуванні з приводу ІХС, вночі була викликана медсестра. Пацієнта турбували болі в області серця стискає характеру і віддають у ліву руку, почуття сорому у грудях.



 завдання |  завдання

 Еталон відповіді |  Еталон відповіді |  Еталон відповіді |  Еталон відповіді |  Еталон відповіді |  Еталон відповіді |  Еталон відповіді |  завдання |  завдання |  завдання |

© um.co.ua - учбові матеріали та реферати