Головна

сцена 2

1. Глава друга. Сценарна теорія Е. Берна. Практична робота з сімейної міфологією.
  2. Інформаційні технології аналізу за допомогою сценарного підходу в MS Excel
  3. Як зірвати сценарій агресора
  4. Національні загрози в реалістичному сценарії майбутнього
  5. нестандартний сценарій
  6. Листопада, неділя, дитяча сцена
  7. Листопада, субота, дитяча сцена

Жола на кухні жадібно їсть суп з тарілки. Поруч з ним стоїть Таня.

Жола (продовжуючи є). Тань, там відерце. З ранку не вилито.

Таня дістає з-під раковини відерце, вже заповнений водою, відносить його в туалет. Чути шум води, що спускається. Повертається, ставить відерце на місце.

(Доїдати, бере Таню за руку, притискає до себе, утикається особою в її живіт). Як гарно. Як же добре - тільки ти і я. Я лікарняний собі взяв. Спеціально, на тиждень. Кайрат полетів - десять днів свободи. Заночуєш у мене?

Таня. Так.

Жола. А вранці відразу на роботу. І ніякої електрички. А суп залишився? Ні? Гаразд (Гладить її живіт.) Ти, здається, погладшала. Може, вагітна? (Сміється.) Зима просто. Взимку всі ваги набирають. Щоб не замерзнути, це від природи так. Тобі добре зараз?

Таня. Так.

Жола. Сідай.

Таня сідає на стілець, поруч з Жоланом.

(Тримає її за руку.) Суп смачний. Як завжди. Вміла б ти бешбармак робити. Нічого, навчишся. Я тобі рецепт дам, навчишся. Якщо хочеш.

Таня. Хочу.

Жола. Його легко готувати, легше, ніж суп. Там такі великі тонкі шматки тесту, як на локшину. У воду сунув - через п'ять хвилин витягнув. На блюдо вивалив, а зверху - м'ясо з цибулею. І все. Для ледачою господині. Все казахи ледачі. (Пауза.) Щось знову є захотілося ... А баурсаки! Знаєш баурсаки? Такі колобочкі, в маслі обсмажені. Якби ти готувала баурсаки ... Я вранці підлоги помив, бачиш, як чисто?

Таня. Бачу.

Жола. Коли Кайрат поїхав - одразу прибрав. Провітрив квартиру: вікно і двері навстіж, протяг весь сморід видув. І спокій таке запанувало, тиша, відчуваєш?

Таня. Так.