На головну

Азотування - насичення поверхні деталі азотом.

  1.  V. Сполучених деталі розподільного вала.
  2.  Адсорбція бутанола на поверхні води.
  3.  Азотування сталі.
  4.  Азотування - процес хіміко термічної обробки, що полягає в насиченні поверхневого шару азотом для надання цьому стійкості проти корозії.
  5.  Б) для накладення пов'язок на ранові та опікові поверхні, зупинку деяких видів кровотечі, для оклюзійної пов'язки при відкритому пневматороксе
  6.  В епітелії з'являються клітини, що виконують хеморецепторную функцію, що аналізують хімічний склад вдихуваного повітря. На їх поверхні розташовуються короткі ворсинки.

Азотування проводять в спеціальних газових печах, куди поміщають деталі, а потім подається дисоційованому аміак, т. Е проходить розпад аміаку. Дисоціація аміаку проходить в спеціальних автоклапанів в присутності каталізатора. Це потрібно для того, щоб в піч надходили атоми азоту.

Температура азотування 520-550?С, т. Е вона не висока, т. К. розчинність азоту в фериті цілком достатня. Тому азотування можна проводити після закінчень термообр., Нап., Після гарту і високого відпустки. Це дозволяє піддавати азотуванню вже готові деталі, що пройшли обробку різанням, шліфуванням, т. Е не потрібно залишати припуски на остаточну обробку як при цементації.

Низька температура азотування не дозволяє отримати глибокого насичення поверхонь. Тому звичайна товщина азотированного шару 0,3 - 0,5 мм, а тривалість процесу в 2-3 рази перевищує тривалість цементації.

Для підвищення ефекту зносостійкості стали піддаються азотуванню зазвичай містять Cr, Al, Mo. Ці елементи, взаємодіючи з азотом, утворюють власні інгредієнти, які додатково підвищують твердість і зносостійкість поверхні.

38Х2МЮА - нітролоід.

У порівнянні з цементацією азотування має перевагу і недоліки.

переваги:

- Проводиться після остаточної термообробки, тому не вимагає додаткових припусків;

- Більш висока твердість і зносостійкість;

- Більш висока стійка міцність деталей;

- Більш висока корозійна стійкість;

- Більш висока робоча температура 400-450?С.

недоліки:

- Більш тонкий шар;

- Більш тривалий процес, що вимагає складного обладнання, продуктивність менше.





 Три рівня будови матеріалу; фазові переходи 1 і 2 роду. |  Атомно-кристалічна будова металів. Види кристалічних решіток. |  властивості кристалів |  Процес кристалізації. Дефекти в кристалах |  Втома матеріалів, характеристики. |  Тривала міцність, явище повзучості матеріалів, характеристики |  Твердість матеріалів. Методи вимірювання твердості |  Зносостійкість, прірабативаемость матеріалів, їх характеристики. |  Електричні і магнітні властивості матеріалів |  Класифікація конструкційних сталей |

© um.co.ua - учбові матеріали та реферати