Головна

Часи групи Continuous (Progressive) дійсного стану (Active Voice)

1. Continuous Active Tenses
  2. Continuous or Future Perfect.
  3. Continuous, Present Simple, Past Indefinite or Future Simple.
  4. Exercise 1. Insert the required tense (Passive Voice).
  5. Exercise 14. Insert the Past Continuous or Past Perfect.
  6. Exercise 23. Insert the Past Indefinite, Past Perfect, or Past Perfect Continuous.
  7. Exercise 27. Insert the Past Continuous, Past Perfect, or Past Perfect Continuous.

часи групи Continuous використовуються для вираження тривалої дії, що здійснюється в момент мовлення. Деякі дієслова не вживаються в Continuous. Це дієслова, що позначають чуттєве

сприйняття (to see, to hear ...), розумову діяльність (to know, to believe, to remember, to understand ...); бажання, почуття (to want, to wish, to like, to love, to dislike, to hate ...).

Глагол- присудок в Present Continuous передає дію, що відбувається в даний момент; дію, що представляє собою безперервний процес; майбутнє дію, якщо воно заплановано. Дієслово - присудок в Present Continuous утворюється за допомогою відповідної форми теперішнього часу дієслова to be и -ing форми смислового дієслова (Participle I).

He is reading a book. I am not watching TV. Are you reading?

Past Continuous висловлює минула дія в процесі його здійснення, т. е. незакінчену тривала дія. Глагол- присудок в Past Continuous утворюється за допомогою відповідної форми дієслова to be в минулому часі і -ing форми смислового дієслова (Participle I):

I was working when he came. They were not working. What were you doing?

Future Continuous висловлює майбутнє дію в процесі його здійснення. Глагол- присудок утворюється за допомогою допоміжного дієслова to be у формі майбутнього часу і -ing форми смислового дієслова (Participle I).

We shall be sleeping after 11. He will not be sleeping. Will you be sleeping?

Exercise. Запишіть пропозиції в негативній і питальній формі.

1. Please, be quiet! I am working.

2. We were playing tennis.

3. She will be cooking the dinner.

4. They are spending next winter in Spain.

5. He was standing near the car.

6. Look at Alex! He is crossing the street.

7. I shall be speaking English at the meeting.

ВСТУП | Дієслово to be | My University and Future Profession | The Russian Army | Функції дієслова to have | Words to be learnt | Unit 4. | Words to be learnt | Words to be learnt | Часи групи Indefinite (Simple) дійсного стану (Active Voice) |

© 2016-2022  um.co.ua - учбові матеріали та реферати