Головна

АДВОКАТ: Немає питань.

СУДДЯ: Сідайте. Підсудна встаньте!

Показання підсудного

АДВОКАТ: Розкажіть про те, що сталося?

ПІДСУДНА: Діло було так. Ми знайшли цю саму коробочку. Лягли спати! Вночі прокидаємося від якогось дивного шуму. Бачимо, за вікном якісь фігури дивні. Потім раптом починаю відчувати якийсь панічний страх ... А потім нічого не пам'ятаю ... Прокинулась будинку. Була як в забутті ...

АДВОКАТ: Шановний суд. Шановні присяжні. Я прошу звернути вашу увагу на те, що згідно з медичною експертизою, в момент затримання у моїй підзахисної в крові були якісь речовини, явно наркотичного властивості, але точний склад цих речовин визначений не був. При цьому ніяких ознак наркоманії у моїй підзахисної виявлено не було.

ШИМАНСЬКА: Та не наркоманка я! Ну, ви самі зрозумійте! Я юрист! У мене вища освіта! Я і закони знаю, і в судах брала участь! Ну, якщо б я їх убила, і хотіла б приховати вбивство, я б все зробила так, щоб комар носа не підточив ... І тел б не знайшли ... І сама б за кордон звалила. У мене був закордонний паспорт з відкритою візою. Бачили б Ви мене ...

ПРОКУРОР: Шановний суд. Дозвольте репліку. Від'їзд за кордон підсудної б не допоміг. Вона була б миттєво затримана і екстрадовано. Там, за кордоном поліція працює добре. Плюс її стрімкий втечу, як не можна краще свідчив би про її винуватість. Плюс, гроші, які вона викрала, залишалися в Росії. Їй було потрібно не менше двох тижнів, щоб непомітно перевести гроші за кордон ... А так, вона намагалася закосити під божевільну.

ПІДСУДНА: Так що ви толлько про гроші! Та при чому тут гроші! Розумієте, при мені, викрали моїх друзів. Можливо, і я теж була там ... Я жива, а вони загинули !!!

КІНЕЦЬ ВІДЕО. | АДВОКАТ: У вас відбулася розмова із загиблими щодо грошей?